Rusza trzecia edycja Konkursu na „Najlepsze Partnerstwo Społeczne roku”!
Konkurs jest adresowany do wszystkich podmiotów, które budują stabilne przedsięwzięcia społeczne, sprzyjające trwałym relacjom gospodarczym między partnerami i przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce.
Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach:
Kategoria I: Najlepsze Partnerstwo Społeczno-Prywatne 2013 Roku.
Kategoria II: Najlepsze Partnerstwo Społeczno-Publiczne 2013 Roku.
Wszystkie zgłoszone partnerstwa, będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej Konkursu. Spośród nich, internauci wybiorą najciekawsze, ich zdaniem, działanie, które otrzyma nagrodę publiczności.
Do udziału w przedsięwzięciu zachęca Kamil Wyszkowski, Dyrektor Biura Projektowego UNDP w Polsce, które pełni rolę ambasadora wydarzenia – „Konkurs jest doskonałą okazją, by docenić złożoną pracę Partnerstw, które na co dzień ,działając w różnych sektorach, łączą swoje doświadczenia na rzecz dobra wspólnego”.
Zgłoszenia kandydatur należy przesłać do 16 września 2013 r. W przypadku nadsyłania prac pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
Opisy zwycięskich partnerstw z poprzednich edycji oraz regulamin Konkursu są dostępne na stronie www.partnerstwo.roefs.pl.
************************************************************************************
Organizatorem Konkursu jest Krajowy Ośrodek EFS, który wspólnie z Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) promuje innowacyjne i partnerskie podejście do realizacji przedsięwzięć społecznych, które pokrywają się z obszarami wsparcia w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i w wyniku których nastąpiły/następują pozytywne zmiany w lokalnym środowisku takie jak np.:
- włączenie i aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,
- rozwój przedsiębiorczości społecznej, wsparcie na rzecz osób z niepełnosprawnością,
- wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn,
- nawiązanie trwałych relacji między sektorem społecznym, prywatnym i publicznym,
- zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR),
- propagowanie zielonych miejsc pracy, świadomości ekologicznej, świadomej konsumpcji, sprawiedliwego handlu.
Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego