Wielkimi krokami zbliżamy się do końca roku 2013, a tym samym do możliwości uzyskania 1% z podatku, który możemy przekazać na działalność naszej organizacji. Koniec roku to też czas zmagania się z rozliczeniami finansowymi. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy więc warsztaty, które powstały z myślą o wsparciu działań organizacji pożytku publicznego w zakresie szeroko pojętej promocji i prowadzenia finansów.
Warsztat z zakresu marketingu odbędzie się 12 listopada br. w godz. 10:00 – 12:00. Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się m.in:
- w jaki sposób promować organizację i skutecznie docierać do odbiorców
- jak zdobyć zaufanie i pozyskać 1% podatku na działanie organizacji
- jak tworzyć materiały promocyjne
- w jaki sposób należy budować pozytywny wizerunek organizacji.
Eksperci z zakresu promocji podzielą się wiedzą i umiejętnościami, które oparte są na ich wieloletnim doświadczeniu i praktyce zawodowej.
Warsztat z zakresu księgowości odbędzie się 12 listopada br. w godz. 12:15 – 14:15.Warsztat jest okazją do poszerzenia wiedzy oraz umiejętności z obszaru prowadzenia księgowości organizacji pożytku publicznego. Poruszymy wiele istotnych tematów, m.in.:
- sporządzanie materiałów merytorycznych pomocnych w przygotowaniu polityki rachunkowości
- prowadzenie finansów organizacji pożytku publicznego.
Oba warsztaty odbędą się w siedzibie Centrum PISOP w Lesznie (ul. Pl. J. Metziga 26/6). Zgłoszenia przyjmujemy w postaci wypełnionego formularza zgłoszeniowego (dostępny poniżej), który można przesłać za pośrednictwem e-maila na adres: alicja.marcinek@pisop.org.pl lub faxem: 65 520 78 86
Dzięki dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego udział w obu warsztatach jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy!