Jeśli jesteś przedstawicielem:
- Stowarzyszenia,
- Fundacji,
- Zakładu Aktywności Zawodowej,
- Spółdzielni Socjalnych,
- Warsztatu Terapii Zajęciowej,
- Centrum lub Klubu Integracji Społecznej,
zgłoś się do Akademii Menadżerów Podmiotów Ekonomii Społecznej!
Znajdziesz tam odpowiedź m.in.:
- Jak skutecznie planować działania?
- Jak odciążyć i wspomóc w działaniu lidera?
- Jak zapewnić stabilność finansową?
- Jak budować pozytywny wizerunek?
Czym jest Akademia?
To cztery trzydniowe zjazdy szkoleniowe dla przedstawicieli Podmiotów Ekonomii Społecznej.
Udział w Akademii wziąć mogą przedstawiciele PES, w tym Stowarzyszeń, Fundacji, Zakładów Aktywności Zawodowej, Spółdzielni Socjalnych, Warsztatów Terapii Zajęciowej, Centrów oraz Klubów Integracji Społecznej z subregionu poznańskiego – tj. m. Poznania oraz powiatów: gnieźnieńskiego, grodziskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, obornickiego, poznańskiego, szamotulskiego, średzkiego, śremskiego, wrzesińskiego. W szczególności zapraszamy członków zarządów oraz osoby koordynujące działania w organizacji.
Preferowani są przedstawiciele Podmiotów Ekonomii Społecznej z małym stażem działania, zmotywowani do zmian prowadzących do rozwoju reprezentowanego podmiotu.
Pierwszy zjazd odbędzie się w dniach 18 – 20 czerwca b.r. Podczas szkoleń zapewniamy nocleg i wyżywienie. Udział w Akademii gwarantuje możliwość zdobycia tytułu Menadżera PES!
Zgłoszenia należy przesyłać do 14 czerwca b.r. (formularz zgłoszeniowy)mailem na adres małgorzata.jankowska@pisop.org.pl lub faksem pod numer 61/851 91 34.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Małgorzatą Jankowską pod tym samym numerem.
O udziale nie decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku dużej ilości zgłoszeń, organizator zastrzega sobie prawo przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie Centrum PISOP.
Dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego udział w cyklu szkoleniowym jest bezpłatny.
Zdobądź certyfikat Menadżera PES!