Co to są zbiórki publiczne i jak prawidłowo je zgłosić, a później rozliczyć? O tym wszystkim będzie można dowiedzieć się podczas spotkania 4 grudnia o godz. 13.00 w Pogorzeli.
Prowadzący spotkanie Mikołaj Kostaniak – doradca Centrum PISOP, przybliży uczestnikom:
– co to jest zbiórka publiczna,
– gdzie należy zgłosić zbiórkę i w jakiej formie,
– jak wygląda formularz zgłoszeniowy i jak prawidłowo go wypełnić,
– jak rozliczyć zbiórkę.
Spotkanie odbędzie się w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury w Pogorzeli (Pl. Powstańców Wielkopolskich 1).
Zgłoszenia przyjmujemy mailem na adres mateusz.gzyl@pisop.org.pl lub pod telefonicznie pod nr 65 520 78 86.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Projekt dofinansowany ze środków Urzędu Miejskiego Gminy Pogorzela.