ABC tworzenia projektu

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z zakresu tworzenia projektów. Jest to tematyka, która powinna zainteresować organizację, które zamierzają starać się o pozyskanie pieniędzy na swoje działania.

Szkolenie odbędzie 8 listopada  2017 roku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Międzychód ul. Marszałka Piłsudskiego 2  w godzinach od 8.30 do 15.30.

Podczas szkolenia, tradycyjnie omówione zostaną takie elementy, jak:

  • charakterystyka projektu i określenie cech dobrego projektu,
  • uzasadnienie potrzeby realizacji projektu,
  • charakterystyka grupy docelowej,
  • kadra projektu – skład, dobór zespołu, przepływ informacji,
  • harmonogram projektu w odniesieniu do działań,
  • zasady konstruowania budżetu projektu.

Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesyłać mailem do 6 listopada, na adres: mikolaj.kostaniak@pisop.org.pl lub faksem, pod nr 65 520 78 86

Szkolenie skierowane jest do podmiotów ekonomii społecznej: organizacji pozarządowych, spółdzielni socjalnych, zakładów aktywności zawodowej, centrów i klubów integracji społecznej, warsztatów terapii zajęciowej, klubów sportowych z powiatu międzychodzkiego.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Projekt współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Do pobrania:

Zgłoszenia_ABC_Międzychód